Uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön 1.12.2019

Wihuri Oy Tekninen Kauppa kehittää toimintaansa ottamalla käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän 1.12.2019.

Muutos vaikuttaa seuraaviin Wihuri Oy Teknisen Kaupan liiketoimintoihin: työkalut, korjaamolaitteet, työstökoneet, ilmastointilaitteet, venetarvikkeet, Linde-trukit, ympäristönhoitokoneet, betonikoneet ja edellä mainittujen huolto ja varaosat.

Ainoat liiketoiminnat, joita muutos ei koske, ovat Eberspächer-lämmittimet, SITECH-koneohjausjärjestelmät ja Cat-koneet sekä niiden huolto ja varaosat.

Myyntijärjestelmämme on suljettuna 28.–29.11.2019, emmekä tuona aikana voi toimittaa ylempänä mainittujen liiketoiminta-alueiden tuotteita. Tämä tarkoittaa myös sitä, että laskutamme kaikki avoimena olevat, myös keskeneräiset, huollon tekemät työt vanhasta järjestelmästämme ke 27.11.2019 mennessä. Keskeneräisten töiden loppulaskutuksen toteutamme uudesta järjestelmästä.

Toivomme, että otatte nämä poikkeukset huomioon tilauksianne suunnitellessa. Akuuteissa kysymyksissä otattehan yhteyttä ensisijaisesti omaan yhteyshenkilöönne tai myyjäänne. Huollon töihin liittyen voitte olla yhteydessä Mika Grundströmiin, mika.grundstrom@wihuri.fi. Varaosatilauksiin liittyen voitte olla yhteydessä Jukka-Pekka Toivoseen, jukka-pekka.toivonen@wihuri.fi.

Lataa tiedote